Post by madlesareve on Mar 4, 2022 22:08:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Muffin Knight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Muffin Knight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch goud ▞▞▞
▞▞▞ Muffin Knight 2022 version ▞▞▞
Geweldige game, maar heeft dringend een update nodig met meer levels.
beste spel eva'
Ik zou deze game een vijf hebben gegeven, maar toen ik onlangs een upgrade naar ICS (Android 4.0) uitvoerde, was het erg laggy. Zal de beoordeling wijzigen wanneer deze is opgelost.
Mijn broer gebruikt iOS en we kunnen niet meer meerdere lagen spelen, repareer het alstublieft. Verder is het spel leuk
Ik zou deze game drie sterren geven, maar ik kan niet spelen met iPhone-gebruikers of meer dan 4g, los dit op
Gaat niet open
Leuke game om alleen te spelen, maar we konden cross-platform coop niet laten werken zoals geadverteerd.
deze game is in ieder geval sinds Android 2.3 beschikbaar (toen kreeg ik hem) was toen geweldig en is sindsdien alleen maar beter geworden.
Muffin Knight Arcade amf
Echte online multiplayer zou dit een 5-sterrenspel maken
karakters
Geweldig spel, ik ben er dol op, zo fantasierijk en verslavend. Zeker het geld waard dat ik ervoor betaald heb!
Beste game in de Play Store zonder twijfel.
Deze game is geweldig, maar het is een beetje vervelend dat je geen game met iemand in de gratis versie kunt hosten en ze de harde niveaus kunt laten spelen en ook kon ik niet kiezen welke modus ik wilde gebruiken toen ik in multiplayer zat het ging altijd op de meest recente die voor mij koning is
Ik kan niet rennen en springen tegelijk. Dat, in combinatie met geen optie voor toetsenbordbediening, maakt dit spel absoluut waardeloos in zijn huidige staat. Kan niet wachten op een oplossing!
Ik werd gedwongen om dezelfde twee niveaus te bewerken na 5 minuten ingame. Of betaal groenblauw om de volgende fase te ontgrendelen... Jammer voor een app waarvoor ik al in de winkel heb betaald
Line Color 3D Grand public qpf
Moar karakters!
Leuk, goedkoop en makkelijk te spelen. 5/5 De multiplayer is ook geweldig!
Als je een Samsung Galaxy Tab 10.1 hebt, werkt het niet, plz fix
Heel schattig verslavend spel, ik geniet ervan.
Ik kon geen multiplayer spelen omdat er stond dat we het moesten updaten. Ik weet niet of het kwam omdat we verschillende soorten telefoons hadden.
De springknop werkt niet bij het naar links en rechts bewegen.
Dit is een geweldig spel. Ik wou dat ik het scherm kon omdraaien
Het spel is goed, maar ik kan niet spelen zonder internet, best vervelend!
Muffin Knight आर्केड गेम wam
Voor het laten vallen van OpenFeint uit de app met deze update.
Waarschijnlijk de beste mobiele game die ik ooit heb gespeeld. Multiplayer met mijn vriendin op haar iPhone is erg leuk. Moet worden gesynchroniseerd met de nieuwe Google Play-gamefuncties, zodat ik mijn voortgang niet verlies als ik een nieuwe telefoon koop! Dat is nogal flauw.
Ziet eruit als leuk, maar het belangrijkste dat een platformgame nodig heeft, zijn responsieve bedieningselementen en deze zijn allesbehalve. Er zijn slechts vier knoppen, dus het zou gemakkelijk moeten zijn om ze te laten werken. Dat doen ze niet. Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal keren dat ik daar gewoon zat terwijl een monster naar me toe strompelde terwijl ik woedend op het scherm tik, maar het mocht niet baten, dus nu heb ik geen geduld meer. Misschien heb je een betere ervaring op je apparaat, maar op mijn Galaxy Tab 2 is dit spel niet leuk en daarom zinloos. verwijderd!
Ik heb altijd van dit spel gehouden, ik wou dat je er weer nieuwe levels voor zou maken
Ik weet niet zeker of al je levens supppsed 2 verdwijnen als je in de put valt
Muffin Knight Arkade cod
Muffin Knight आर्केड गेम phor
Weet niet waarom... Maar ik vind het leuk...
Geweldige game, maar blijft achter bij het spelen van mijn xperia, waardoor ik willekeurig doodga. Corrigeer alstublieft.
Zeer snelle gameplay zorgt ervoor dat we terugkomen voor meer. Er is wel een bug. Wanneer we een niveau laden wanneer we de app starten, zijn de voordelen niet zichtbaar. Als ik terugga naar het niveauselectiescherm en het opnieuw probeer, werkt het daarna prima. 5 sterren als dit is opgelost.
Dit is de beste multiplayer-game ooit! Grafisch is echt leuke en schattige karakters!
Ik heb het geprobeerd en nu werkt het!
Ik heb gedownload voor mijn Nexus 5X om met mijn man op zijn iPhone te spelen. Maar wanneer we verbinding maken met dezelfde server, krijgen we allebei een foutmelding dat we moeten updaten naar de nieuwste versie. Ach, het lijkt me echt heel leuk, maar ik krijg mijn geld terug!
Superkwaliteit, leuke graphics.
Toen ik de volledige versie kocht nadat ik de gratis versie had gespeeld, werd mijn voortgang niet overgedragen
Het beste platformspel op Android. Solide gameplay-mechanica en veel replay-waarde. Alleen rundvlees is dat ik probeerde meer punten te kopen en ze kwamen nooit opdagen na het betalen, vandaar de -1 ster. Ik wil echt opnieuw proberen punten te kopen, maar het heeft me een beetje afgeschrikt van alle in-app-aankopen.
Aub
Multiplayer laggy af. Belangrijkste reden dat ik het ook heb.
Muffin Knight Pelihalli sys
Ik hou van dit spel, maar ze hebben me volledig opgelicht. Ik kocht punten via de app; zij werden betaald, ik kreeg niets. Ze hebben ook nooit op mijn vragen gereageerd. Koop niets in de app en het is een 5-sterrenspel.
Het is een erg leuk spel, zou het 10 sterren geven als ik kon. Het is het beste spel, maar ik wil echt meer karakters en niveaus.
De game is praktisch onspeelbaar, het personage beweegt alleen en knoppen reageren niet
verwijder santaville. nu.
Zeer mooie game, met verbluffende graphics, maar ik zou willen dat je IOS-apparaten en Android-apparaten samen kon laten spelen en de game online speelbaar voor Android zou maken. Dank u
Multi platform werkt niet voor mij met een I phone
Ik had het spel eerder en het werkte. Nu wil hij niet installeren. Het is wel een beste game. Update niet compatibel foutmelding.
Glad, stabiel en plezierig
Ik heb nog nooit een iphone gehad omdat ik altijd ipads en ipods had en ik heb muffin knight erop gehad sinds de release een cpl jaar geleden en het is altijd een van mijn favorieten geweest van de 2000 betaalde apps die ik heb. Dus toen ik Note2 kreeg, zag ik dat het ook op Android was en aarzelde niet om het ook in dit "systeem" te krijgen .... jullie zijn gek, ik heb nooit een in-app-aankoop gedaan en het is goed waar mijn personages zijn en hebben de meeste van hen zijn geüpgraded op ipad. Dit spel is heel eerlijk over het verdienen. Wil je meer, houd dit spel levend
Dit is het spel van mijn jeugd. Ik speel het nu nog steeds